Posteado por: Quim | 28/02/2008

ORIENTACIONES P.A.U. GEOGRAFÍA

En el documento siguiente tenéis la info sobre el temario que nos pasaron a los profesores en la Universitat de València. Es orientativa, no la solución a nuestros problemas. Leedla con atención y tenedla en cuenta.

DOCUMENT DE TREBALL PLANTEJAT PELS ESPECIALISTES DE L’ASSIGNATURA DE GEOGRAFIA DE LES UNIVERSITATS VALENCIANES.Data 24-novembre-2007

En el context del Decret 50/2002 del 26 de març (DOGV: 05-04-2002) i analitzades les dinàmiques, tendències i resultats de les Proves d´Accés a la Univesitat (P.A.U.) en la matèria de GEOGRAFIA dels darrrers anys, els professors Especialistes volen fer les següents Observacions per tal de facilitar la tasca dels docents dels I.E.S. per a la preparació de les P.A.U. del curs acadèmic vinent (2007/2008):

A)Referents a l´Exercici:

– la primera pregunta tindrà caràcter eminentment pràctic i consistirà en l’elaboració o reelaboració d´un document gràfic o cartogràfic.
– en la segona pregunta s´interpretarà tant el document anterior com el resultat, tot i valorant-se a partir de descripcions factorials apreses al llarg del curs acadèmic.
– la tercera cercarà explicacions, assenyalant causes i/o conseqüències, recolzant-se en interpretacions de documentació aportada o en coneixements adquirits al llarg del desenvolupament del temari.
-la quarta pregunta tindrà format d´informe i per tant, caldrà tenir en compte que no ha d´ésser una repetició de les preguntes anteriors, sinó propostes i/o crítiques raonades, argumentades i fonamentades al voltant del tema geogràfic treballat i conectades als continguts apresos durant tot el curs acadèmic.

B)Referents al Temari:

– cal preparar-lo; i impartir-lo totalment.
– assenyalar que en ell existiexen uns conjunts de blocs temàtics centrals: climatología, relleu i les problemes de l’aigua; demografia i sistemes urbans; espais agroindustrials i activitats del sector terciari. Espanya i la U.E.
– que d´acord amb els dos punts anteriors, és important definir, construir i seguir una bona programació de l´assignatura. Així es garantirà l´equilibri entre coneixements mínims exigibles i les possibilitats reals de temps que tenen els estudiants d´acord amb el calendari acadèmic oficial.

Anuncios

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s

Categorías

A %d blogueros les gusta esto: